sobota 31. srpna 2013

Ahoj vítám vás na tomto blogu. Tento blog bude fashion&beauty blog. (prostě tu budou ty "Dívčí věcičky") Můžou se tu objevovat i jiné články, které se nebudou týkat kosmetiky ani mody. Budou tu i různé TAGy. Dále tu budou pravidelně nakonci měsíce nákupy za ten celý jeden měsíc. Samozřejmě nebudou chybět recenze. Také si o články můžete psát.(Všechny návrhy na články se pokusím napsat) A teď něco o mně. :))Jmenuji se Lucie. Je mi 14let. Mám ségru i bráchu, kteří jsou starší než já a jsou to dvojčata. Půjdu do deváte třídy. Jsem "Áčačka":DD Když jsem byla mladší měla jsem blog na stránce "blog.cz" O kosmetiku se zajímám rok a něco málo. Pokud byste ještě něco chtěli vědět napište do komentářů.Za každý komentář budu moc ráda. Tak Ahojky holky a budu se těšit na vaše komentáře a u dalšího článku Ahoj:))

Žádné komentáře:

Okomentovat