sobota 26. října 2013

Oblíbenci *1* Říjen

Ahoj vítám vás po hodně dlouhé době na mém blogu. Hned potom co jsem si tento blog založila jsem skončila. Důvod byl jediný prostě se mi nechtělo. Přes týden nemám moc času tak sem si řekla, že se na to vykašlu a budu se věnovat škole. Jenomže občas mám ty dny, kdy nevím co mám dělat, tak proto jsem si blog obnovila a budu se snažit sem přidávat 2x týdně. no a můžeme jít na dnešní článek.

Jak už jste z nadpisu poznali dnes se bude jedna o článek s mými oblíbenci za měsíc říjen. Nevím jak vy, ale u nás právě teď svítí sluníčko a je krásné podzimní počasí. No nebudu to okecávat a jdeme na to. Ještě musím připsat, že otázky jsou některé vymyšlené a některé stejné jako u mnoha dalších bloggerek a youtuberek.

Ale teď už opravdu jdeme na to.

1. Oblíbený deodorant/voňavka/parfém/body spray

Tak mým obíbeným body sprayem je tento od avonu s vůní melounu. Doma máme ještě s vůní jahod a jablka. Nevím kolik stál, dostala jsem ho od své milované maminky. Je to spíše na ochlazení výdrž je totiž slabá.(Ale je to body spray tak co byste chtěli) Jako body spray slouží SUPROVĚ. Přímo tato vůně není vůbec chemická takže pro mě úplně ideální. A druhou věcí  je tento deodorant od adidasu. Voní po pomeranči a není to žádná chemikálie.(miluji vůni pomeranče :DD) Dostala jsem ho na mé narozky od tatínka (opět nevím kolik stál) ale do 100Kč určitě.















2. Oblíbený lak na nehty/pomůcka na nehty

Tak protože je podzim, každý by si řekl, že budu používat barvy laků na podzim. Ale já to na podzim dělám naopak, abych zářila v řadách žlutých, oranžových, rudých... Tak proto tu mám tento lak od Rimmel London je to tento 60sekundovej. Stál mě 49,90 v DM drogerii. je to krásná barva, která kryje na poprvé. Nemám co vytknout. Kdo ještě lak od Rimellu nemáte utíkejte si nějaký koupit stojíto za to.

3. Oblíbený šampon/maska/kondicionér

Tak můj oblíbený šampon je jednoznačně tento doma mám už druhé balení. Je od Garnieru Fructis. Stál mě kolem 50Kč v Rossmanu. Nemám mu co vytknout vlasy krásně umyje, dodá jim lesk, zbaví je nečistot co víc si přát. Určitě každému doporučuji.


4. Oblíbená bloggerka/youtuberka

Za mě je to youtuberka Teri Blitzen. Má krásná a kvalitní videa. Kdo ji nezná určitě si ji najděte a odebírejte. Je to 14let holčina, která se zajímá o módu a kosmetiku. Rozumí tomu víc jak nějaká Paní. A oblíbená blogerka tak to je asi Anettka Čermáková. http://anette-lollipop.blog.cz  Je úžasná a píše o takových těch holčičích věcech je také mým vzorem. Má kluka Dennyho. Také natáčí videa tak se na ni podívejte (Anett380)


No a to by bylo za dnešek ode mě vše.

Určitě mi napište nějaký ten koment, jestli něco z těchto oblíbenců vlastníte a třeba napsat jaký bod do oblíbenců mám přidat.

 Budu se těšit u dalšího článku AHOOJ

Žádné komentáře:

Okomentovat