sobota 26. října 2013

Zázrak na vlasy

Ahooj vítám vás u dalšího článku dnes to bude zázrak na vlasy, který používám zhruba 3měsíce. Ještě chci říct že další článek cekejte ve středu a pak až o víkendu. Jinak dnes ještě cekejte video. No a teď už můžeme jít na to.

Tím zázrakem je kokosový olej určitě jste o něm už někde slyšeli a pokud váháte,nad jeho koupí přečtěte si tento článek .Třeba změníte názor.
Já ho používám jednou týdně a dávám si ho vždy na noc. (ráno si umyji vlasy) Vlasy si musíte pořádně namočit, pořádně na šamponovat a pořádné smýt. Platí čím déle si ten kokos na vlasech necháte, tím lépe pro vaše vlasy.  Koupit ho můžete ve dvou balení jedno je to větší( to mám já) to stojí necelé 200Kč a to měnší do 100Kč. Já ho koupila v Dm drogerii.(najdete ho u těch potravin, BIO...) Vydrží vám opravdu dlouho po 3měsících mi ubyla tak 1/3 1cm.
Me několik využití: Vlasy, bělení zubů, krém (může se tak také používat), vaření, masáže a monoho dalšího. Já ho používám tedy jen na vlasy a na suchá místa.(o tom ale někdy jindy) Dnes jen otěch vlasech.
Zásluha:Vlasy po něm jsou krásně lesklé, nadýchané a hlavně je to prevence před zoztřepenými konečky. ( to mohu potvrdit vlasy jsem 3měsíce nezastřihávala a jsou pevné zdravé a hlavně neroztřepené. Za mě určitě ANO.
Konzistence: Při teplotě nad 23stupňů je tekuty a pod 23stupňů je tuhý. (je tam velmi malý rozsah mezi tekutou a tuhou konzistencí)
Vůně: Krásně jen po kokose žádnou chemií a jsou tam i kusy toho kokosu takže opravdu BIO

Výhody: cena, tolik využití, vůně
Nevýhody: o žádných nevím
Koupila bych si ho znovu? Určitě ANO
Body: 10/10
Za mě určitě ANO!!!!

Máte ten to zázrak? Co na něj říkáte? Koupíte si ho znovu? Kdo ho nemá. Koupíte si ho?

Děkuji za každý komentář:) A těším se na vás v dalším článku. AHOJ
xoxo Lussi

Žádné komentáře:

Okomentovat