neděle 27. října 2013

Podzimní outfity *1*

Ahojky dnes jsem tu s dalším článkem a to s podzimními outfity. Jsou to outfity takové, které bych si vzala. Prosím berte to s rezervou.

1.


První outfit se skládá z červeného kabátku, který si hodlám na tento podzim pořídit. (pokud byste někdo o takovém věděl napište kde jste ho viděli) Dále jsem sytě červený kabátek sladila s černými kalhoty a s černou kabelkou(o této kabelce psala Terka na svém blogu -- http://teriblitzen.blogspot.com/  --) Boty jsem dala do stejné barvy jako kabátek a jsou to pohodlné obyčejné tenisky. A poslední máme doplňky a ty jsou do zlata. Naušničky v podobě soviček a krásný zlatý prstýnek jako růžička. Tento outfit se hodí kamkoliv vzala bych si ho jak do práce, tak do školy, tak i třeba do města. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
2.
 
Druhý outfit je opět z kabátku, ale už je modrý. Střih kabátku se mi moc líbí, je takový neobvyklý. Kabátek jsem doplnila světle růžovými kalhoty a nakonec semišovými modrými lodičky. Nesmím zapomenout na šátek, který ladí s kalhoty.(je to takový ten nekonečný) Doplňky jsou do modré barvy, kabeka je do stylu psaníčka, ale je i přes rameno. A naušnice jsou stříbrno modré. Celý outfit jse doplnila slunečními růžovými brýli. Tento outfit se hodí do práce(do kanceláře) a třeba i do školy.
 
 
 
 








3,
 


Poslední outfit se skládá s krásné svetro-mikiny v pudrové barvě se zkem peach. Dále jsem dala klasické mosré džíny s balerínkami také v pudrové barvě. Doplňkem jsem zvolila tyto náramky, které já osobně vlastním. A pak už jen tyto krásné pudrové naušničky v podobě mašličky. Tento outfit bych si vzala do školy, do města a i do práce.



Tak a to je dnes ode mě vše a určitě mi napište jaký outfit se vám líbí. Užívejte prázky a AHOJ xoxo Lucka









Žádné komentáře:

Okomentovat